Jakým způsobem funguje naše zakázkové truhlářství?


Po počátečním kontaktu Vás na základě seznámení se s prvotním zadáním (např. prostřednictvím telefonátu nebo e-mailu) sestavíme orientační cenovou nabídku, kterou zašleme obratem nebo do několika málo dnů.

  1. Následuje zaměření na místě a upřesnění ceny.
  2. Po odsouhlasení hradí zákazník 50% zálohu, v tomto okamžiku se určije i termín dodání. Ten se pohybuje podle složitosti zakázky 2 - 5 týdnů.
  3. Po dokončení prací následuje instalace nábytku u zákazníka. Vámi objednané zboží kompletně namontujeme, nemusíte se obtěžovat složitou montáží jako tomu je u výrobků, které koupíte v kamenných prodejnách..
  4. Po předání výrobku následuje doplatek.
  5. Na námi dodávané výrobky poskytujeme standardní záruku dva roky a zajišťujeme samozřejmě i pozáruční servis. Na vybrané prvky poskytujeme dokonce pětiletou záruku. O době trvání záruky se informujte při zadávání zakázky, rádi Vás budeme informovat.